زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست و دلم بس تنگ است باز هم میخندم آنقدر میخندم که غم از روی رود…زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ گاه باید رویید در پس این باران گاه باید خندید بر غمی بیپایان!!… دل شکسته...
ما را در سایت دل شکسته دنبال میکنید
برچسب: گاهی باید رفت,گاهی خوشی گاهی غم,گاهی نمیشود که نمیشود,گاهی وقتا پرهام,گاهی,گاهی وقتا,گاهی باید نبخشید,گاهنبار,گاهی اوقات باید رفت,گاهنامه هنرو مبارزه, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 0:11