گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش
غصم میشه اگر بفهمم داری غصه میخوری
شکایت از کسی نکن با این که خیلی دلخوری...
دلت نگیره مهربون
عاشقتم اینو بدون
دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون
دل نگرونتم همش اگر خطا کردم ببخش
بازم منو بخاطر تموم خوبیات ببخش..
منو ببخش... منو ببخش...
اصلا فراموشم کن و فکر کن منو نداشتی
اینجوری خیلی بهتره بگو منو نخواستی
برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسش داری
اگر تو تنها بمونی با کسی کاری نداری.....
منو ببخش...منو ببخش
دل شکسته...
ما را در سایت دل شکسته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4