هر کارى میکنم ببخشمت نمیشه .....نگو میشه بیا باز عاشقم شو
من که خاطراتتو توو خودم کشتم.... آخه چاره اى جز این دیگه نداشتم
عاشقه کسى نشدم اما جاى خالى توو دلم واست نذاشتم
تو دنیام صدایی از تو نمیاد،این عشق از یاد هردومون میره
اونى که حتى بى تو یه لحظه هم نفس نمیکشید
تا دمه مرگشم از تو دست نمیکشید
حالا خسته شد و از همه چى برید ببین کجا رسید
دیره براى داشتنت دیره
تو دنیام صدایى از تو نمیاد این عشق از یاد هر دومون میره
ما را در سایت دل شکسته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3